09 243 54 32 info@hr-planet.be

Introductie

HR-Planet is gespecialiseerd in het flexibel inzetten van tijdelijke HR professionals. Wij ondersteunen diverse grote en middelgrote ondernemingen over heel Vlaanderen en Brussel. Om ons team van HR-consultants te versterken is HR-Planet momenteel op zoek naar een Payroll Officer om aan de slag te gaan bij één van onze klanten in Vlaanderen of Brussel.

Functieomschrijving:

  • Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking en uitbetaling van de lonen.
  • Je volgt de sociale wetgeving nauwgezet op en past deze correct toe.
  • Je beheert de dagelijkse opvolging van de tijdsregistratie en zorgt voor de administratieve verwerking van personeelsinformatie.
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne klanten en collega’s voor allerlei vragen m.b.t. de sociale wetgeving.

Functie-eisen

  • Je hebt een passie voor mensen en cijfers.
  • Je hebt een sterke kennis van de sociale wetgeving en kan deze op een verstaanbare wijze vertalen naar de medewerkers.
  • Je bent administratief sterk en hebt een goede kennis van Excel en andere MS Office tools.
  • Je hebt reeds een eerste ervaring binnen payroll.

Aanbod

Bij HR-Planet word je verloond naar werk, kennis & competenties. Met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt: loon + groeps-en hospitalisatieverzekering + wagen & tankkaart + maaltijd– en ecocheques +… . Wanneer je er klaar voor bent, staan er al weer tal van andere HR-projecten voor jou klaar.

Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat.

Inlichtingen

Interesse? Neem contact op via vacature@hr-planet.be onze recruiters helpen je graag verder.

Solliciteren
Terug naar vacatures

Is dit jouw droomjob?

Solliciteren