09 243 54 32 info@hr-planet.be

Introductie

HR-Planet is gespecialiseerd in het flexibel inzetten van tijdelijke HR professionals. Wij ondersteunen diverse grote en middelgrote ondernemingen over heel Vlaanderen en Brussel.

Om één van onze huidige klanten tijdelijk te ondersteunen zijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance medewerker. Dit om aan de slag te gaan bij onze klant in Brussel centrum als Payroll Officer/HR Admin.

  • Duurtijd: Nog niet gekend
  • Regio: Brussel centrum
  • Frequentie: Voltijds

Functie

  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op en zorgt voor een administratieve follow-up
  • Je beheert arbeidsongeschiktheid, hospitalisatieverzekering, sociale documenten
  • Je staat in voor tijdskrediet en verlofaanvragen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers m.b.t. sociale wetgeving
  • Je staat in voor de berekening van feestdagen
  • Je beheert vertrek(administratie, vakantiegeld, eindejaarsuitkering, outplacement, sociale documenten etc.)
  • Fleet management: opvolging bedrijfswagens, reiskosten etc.

Functie-eisen

  • Je hebt bij voorkeur kennis van HR Accent
  • Je hebt een sterke kennis van sociale wetgeving

Aanbod

Bij HR-Planet vinden we het belangrijk om opdrachten op maat aan te bieden. We zorgen voor een correcte opvolging tijdens je opdracht en transparantie staat centraal. Ook na een opdracht hoeft het nog niet af te lopen, we kijken samen met jou naar de mogelijke pistes voor je volgend project. Hiervoor kan je rekenen op HR-Planet en kan je steeds terecht bij je vaste contactpersoon.

Ook naast het harde werk nemen we de tijd om jullie te leren kennen op onze verschillende events en drinks.

Inlichtingen

Interesse? Bezorg ons een mailtje met je cv op noor.simoens@hr-planet.be of bel ons op 09 243 54 32

Solliciteren
Terug naar vacatures

Is dit jouw droomjob?

Solliciteren