09 243 54 32 info@hr-planet.be

Introductie

HR-Planet is gespecialiseerd in het flexibel inzetten van tijdelijke HR professionals. Wij ondersteunen diverse grote en middelgrote ondernemingen over heel Vlaanderen en Brussel.

Om één van onze huidige klanten tijdelijk te ondersteunen zijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance medewerker. Dit om aan de slag te gaan bij onze klant in Leuze-en-Hainaut als HR Officer.

  • Duurtijd: 3 maanden
  • Regio: Leuze-en-Hainaut
  • Frequentie: Voltijds

Functie

  • Je staat in voor de opvolging van de HR mailbox met allerlei vragen en administratie m.b.t. ziekte en arbeidsongeval, aanvragen tijdskrediet/ ouderschapsverlof, progressieve werkhervatting, etc.
  • Je biedt ondersteuning bij de Payroll Experten met het correct verwerken en controleren van de payroll
  • Je bent het aanspreekpunt als HR Administrator voor de medewerkers en onderhoudt het dagelijkse contact met de externe payroll partner


Functie-eisen

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt minimum een 5-tal jaar ervaring met payrollprocessen en -administratie.
  • Je bent communicatief en servicegericht
  • Je werkt graag zelfstandig en doelgericht
  • Je bent vlot met Excel en kan vlot overweg met verschillende softwareprogramma’s
  • Je vindt makkelijk je weg in de Belgische sociale wetgeving

Aanbod

Bij HR-Planet vinden we het belangrijk om opdrachten op maat aan te bieden. We zorgen voor een correcte opvolging tijdens je opdracht en transparantie staat centraal. Ook na een opdracht hoeft het nog niet af te lopen, we kijken samen met jou naar de mogelijke pistes voor je volgend project. Hiervoor kan je rekenen op HR-Planet en kan je steeds terecht bij je vaste contactpersoon.

Ook naast het harde werk nemen we de tijd om jullie te leren kennen op onze verschillende events en drinks.

Inlichtingen

Interesse? Bezorg ons een mailtje met je cv op vacature@hr-planet.be of bel ons op 09 243 54 32

Solliciteren
Terug naar vacatures

Is dit jouw droomjob?

Solliciteren