Introductie
HR-Planet is gespecialiseerd in het flexibel inzetten van tijdelijke HR professionals. Wij ondersteunen diverse grote en middelgrote ondernemingen over heel Vlaanderen en Brussel.
Om één van onze huidige klanten tijdelijk te ondersteunen zijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance medewerker (m/v/x). Dit om aan de slag te gaan bij onze klant in Gent als Payroll Consultant.
- Duurtijd: 20 à 25 dagen over periode van december t.e.m. april
- Regio: Gent
- Frequentie: 1/5e met een flexibiliteit tot 2/5e of 3/5e
Functie
- Je staat in voor de begeleiding, ondersteuning en advisering in het proces van een (nieuw) sociaal secretariaat i.s.m. de Reward Manager en Procurement
- Je werkt in 2 fasen:
- Fase 1: opmaken van een bestek, criteria bepalen, voorbereidend werk, analyse van de markt en verschillende sociale secretariaten, bepalen van het service level/type dienstverlening en de scope, analyse en definiëring van de (extra) diensten, meeting/workshops organiseren en/of mee participeren
- Fase 2: offertes nakijken, advies verlenen en mee onderhandelen, meeting/workshops organiseren en/of mee participeren
Functie-eisen
- Je hebt sterke ervaring binnen payroll met kennis en ervaring van verschillende sociaal secretariaten
- Je bent niet verbonden aan een sociaal secretariaat
- Je hebt ervaring in een wissel van een sociaal secretariaat en het proces
Aanbod
Bij HR-Planet vinden we het belangrijk om opdrachten op maat aan te bieden. We zorgen voor een correcte opvolging tijdens je opdracht en transparantie staat centraal. Ook na een opdracht hoeft het nog niet af te lopen, we kijken samen met jou naar de mogelijke pistes voor je volgend project. Hiervoor kan je rekenen op HR-Planet en kan je steeds terecht bij je vaste contactpersoon.
Ook naast het harde werk nemen we de tijd om jullie te leren kennen op onze verschillende events en drinks.
Inlichtingen
Interesse? Bezorg ons een mailtje met je cv op vacature@hr-planet.be of bel ons op 09 243 54 32