Introductie
HR-Planet is gespecialiseerd in het flexibel inzetten van tijdelijke HR professionals. Wij ondersteunen diverse grote en middelgrote ondernemingen over heel Vlaanderen en Brussel.
Om één van onze huidige klanten tijdelijk te ondersteunen zijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance medewerker (m/v/x). Dit om aan de slag te gaan bij onze klant in Hasselt als Medewerker personeelsadministratie.
- Duurtijd: ca. 6 maanden
- Regio: Hasselt
- Frequentie: 2-3 dagen per week
Functie
- Je staat in voor het verwerken van sociale documenten en bijhorende administratie
- Je bent verantwoordelijk als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen rond sociale wetgeving
- Je staat in voor het up to date houden van personeelsdossiers
- Samen met de HR Support Coördinator controleer je payrollrapportages
- Je denkt actief mee i.k.v. het verbeteren van HR processen
Functie-eisen
- Je hebt een eerste ervaring opgebouwd in HR administratie
- Je bent nauwkeurig en hebt een oog voor detail
- Kennis van Excel is een plus
- Je durft je uitdrukken in het Frans
Aanbod
Bij HR-Planet vinden we het belangrijk om opdrachten op maat aan te bieden. We zorgen voor een correcte opvolging tijdens je opdracht en transparantie staat centraal. Ook na een opdracht hoeft het nog niet af te lopen, we kijken samen met jou naar de mogelijke pistes voor je volgend project. Hiervoor kan je rekenen op HR-Planet en kan je steeds terecht bij je vaste contactpersoon.
Ook naast het harde werk nemen we de tijd om jullie te leren kennen op onze verschillende events en drinks.
Inlichtingen
Interesse? Bezorg ons een mailtje met je cv op noor.simoens@hr-planet.be of bel ons op 09 243 54 32